Jetza hen ihr d’r Scheiß. Wenn ihr mi für mein letschda Bericht net so globt heddet, het i mei Gosch ghalda. Net gschempft wär eigentlich globt gnug gewäh. Aber so werd i eich jetza wohl odr übel nochamol mit meine Ergüsse nerva. Was hoist nerva. I werd eich desmol so richdig zuscheißa mit meine Erlebnisse, daß ihr von mir nie wieder ebbes lesa welled. Der Dag hot scho amol gut ogfanga. Poschd vom Regierungspräsidium Kassel wega meim Tiefflug vom ledschda ATL-Besuch. Erlaubt wared 60, gemessa hen se 98. I han glei mein Rechtsverdreher angrufa und gfrogt, ob i jetza mein Labba a Weile bei d’r Bolizei parka kaa. Glick ghet, hot er gsagt, bei 3 km me het i en für 4 Wocha los ghet, so aber gibst 3 Punkte ond 75 Euro Schdrof. Des musch au glei feira hon i denkt, am beschda beim Poppa, do hot dann au jemand ander’s no ebbes drvon. Em Forumle han i glesa, dass do so en Verrückter drei Dag henderanander in’s ATL ganga mecht ond i han dengt, des was der kann, kannsch du scholang. Außerdem han i en dera Richdong am Mondig sowiso en Termin zom geschaffa ghet, also warom net scho am Freidag losfahra ond en Altenstadt poppa, ibernachda, poppa, ibernachda, poppa. Des ledschde Mol ben i weger dera Razzia sowiso zu kurz gekomma. Also noch schnell en mei Abbodeg ond uff die Bank, die den Weg frei macht, elle wichdige Vorräte aufgfüllt. A Päckle Blaue ond zweiahalbdausend Euro messdet reicha han i denkt, do hosch no a Reserve, falls dei Kärrele onderwegs verreckt. En Altenstadt angekomma, han i erschdamol im Hotel „zum goldenen Bogen“ mei Zemmerle bezoga, mit Blick auf’s Atlantis. Koschdet aber nix extra ond 35 Euro mit Frühstück send au net zu teuer. Punkt 5 Minuta vor 4 ben i dann am Eingang zum ATL gschdanda und se hen me neiglassa. Nachdem i gschifft ghet han und geduscha war, han i die heilige Halle der Sünde betreda ond desmol send au naggede Mädla en dr Halle gwäh, eune hibscher als die andere. Am liebschda hätt i mi glei an so a Schneggle noschnugglt, aber dann hat mei Verstand doch die Oberhand gewonna ond so han i me erscht amol an die Bar gschdeld ond en Kaffee dronga. Do drbei han i so meine Blicke in die Runde schweifa lassa ond drbei dengt, wie schee doch des Leba sei kann, wie gut’s mir geht ond iberhaupt, was juckt mi dr Sadam ond dr Busch. Wenn die zwei öfder amol poppa dädet, no hädded die au koin so digga Hals. Wärend i so romstand ond vor me nodriel, komm au scho a goldiges Negerle uff me zu ond guckt au glei noch, ob bei mir onderm Handuch alles am richdiga Plätzle isch. Kurze schwarze Haare, Kullerauga, zwei kloine feschde Brüschdla ond a wunderschenes Knackärschle wie vom Michelangelo aus em Schdoi ghaua. Daling hoist se, hat se gsagt ond sie kommt aus Tahiti. Do han i glei an des Lied denkt „Bora, bora hee, bora auf Tahiti hee“ ond en dem Mädle bora, des kann beschdimmt koin Fehler soi. Trotzdem han i se auf schbäder verdröschdet ond gsagt, dass i jetza erschdamol en die Sauna ganga werda do. Sie hot mir viel Schbass gwünscht und glei druf war ihra Hand onder dem Handdüchle von meim Tekanachbar. Dem war des offasichdlich au net grad oagnem. Knapp drneba isch au vorbei han i mir dengt ond ben Richdung Sauna dackelt. Uff em Weg zur heisa Zone han i me an ma Sofa vorbeidrücka messa ond do isch oine so seidwärds uff dr Seida glega ond hat mi bloß oglächelt. O verreck han i denkt, eine Thai. Do drzu messet ihr wissa, i steh net nur auf Thai, i kennt se grad ufffressa, so mog i die Mädla. Sie hieß Noi. Ha noi, han i denkt, noi, noi, jetzt no net, erscht gesch du in die Sauna. Aber die Noi hat scho an meim Handdüchle romzupft ond damit des net ronderfällt, han i me schnell zu ihra uffs Sofale nogsetzt. Grad wollt i ihra erklära, dass i jetza erschd amol schwitza mecht, do schdet mir dr Schweis au scho uff dr Schdirn, weil die Noi mit ihre kleine Beiserla an meim Kloina ghengt isch wie a Katza am Hering ond no han i halt mei Gosch ghalda ond mich dem Schicksal ergeba. I glaub, die Thais krieged als Babies viel länger dr Schnuller als onsere, sonscht kann mr nett so wahnsinnig gut zuzzla wie die. Bevor i han komma kenna, hot se uffghört ond gfrogt, ob mir auf a Zimmer ganga sollet. I hab ihr gsagt, noi noi Noi jetzta bressierts, also ganga mr en so an Blockhüttle glei do onda. I will doch net mein Ständer durch des ganze ATL traga. Des war en Fehler, wie sich glei gezeigt hot. Beim Ablega von meim Glomb uff so ma Podeschdle in der Hütte han i mi zu schnell wieder uffgrichet und mir mordsmäßig mein Meckel an so en scheiß Balga noghaua, der do absolut net noghört. Die Noi hot dann abwechselnd zwei Köpf blosa messa, bis die Luschd den Schmerz wieder besiegt hot. I han me au net lumba lassa ond se geleckt wie a Gois am Salzstoi. Die Noi hot au net noi gsagt, als i ihr mein Finger en ihr Ärschle gschdekt han ond hot mit ihrer Zonga des gleiche bei mir gmacht. I ben drbei emmer bremsiger gworda ond nochher hen mr gvögelt, dass schier des Bedd aus em Leim ganga isch. Nach oiner Stond wared mir beid so durchschwitzt, daß i mir den Saunagang erschdt amol erschbara kenna han. Schee ischs gwäh, eines meiner beschda Nümmerle, die i je gschoba han. Des fäng jo gut o, han i dengt, von mir aus ko des jetza drei Däg so weider ganga. Beim Ufflesa von meim Glomb han i mir nadürlich wieder mein Schädl am Balga noghaua, weil mir die Noi schowieder im Zipfel romschbielt hot ond i so den Balga net komma seh han. Jetza han i beim Verlassa von dem Hüttle schowiedr a Beule ghet, blos an oiner andera Stelle als beim Neiganga. Nach dem Bezahla bei der Noi hen mir ons noch amol abgschlecklt ond des ging au dr ganze Obend so weiter, wenn mir ons über dr Weg glaufa send, oifach süss. I han dann mit Eis von dr Bar ond onder dr Dusche mei Beule (am Schädl) gekühlt. Jetza hot sich mei anderes wichdiges Organ zu Wort gmeldet, mei Maga. Büffet hat’s koins geba, also han i a Pizza mit Salat bschdellt. Während i druf gwardet han, ben i mit zwoi Kerle zammagsessa ond mir hend ons onderhalda. Die send Bänker ond kommat oimol em Monat extra aus Luxaburg do her ins Atlantis zum poppa, weil des für sie viel günschdiger isch, als drhoim. Sozuaga kloiner Grenzverkehr. Ond do soll no amol jemand saga, bei ons wär elles so deier. Aber eigentlich poppet die jo mit onserem Geld, des die Steierflüchling nach Luxaburg brenget. Ganz schee frech, die Welt isch scho a Irrahaus oder? Endlich war mei Pizza do ond nochher war au mei Maga zfrieda. I han mir dann a ruhiges Plätze gsucht ond me nogflaggt. Während i verdaut han, isch emmer mal wieder Tahiti vorbeigschwebt um sich nach meim Befinda zu erkundiga. Han i scho so krank ausgseh, I ben extra zu amma Schbiegel ganga ond han neiglinst. Alles in beschder Ordnung, emmer noch so alt ond hässlich wie vorher. Als nochher des Blut vom Maga nemme benötigt wurde, ben i auf die Suche nach der Noi gegang, hab se aber net glei gfunda. In dera Ecke, wo die Thai’s sich rumdrucket han i nach ihr gfrogt, aber koine hot was gwusst oder wissa wolla, aber glächelt hen se elle mitanander, oifach freundliche Menscha send se halt. Do drbei ben i mit oiner ganz winzig kloina Thai ens Geschbräch komma, die hot abr blos Englisch gschwätzt. Joi hoist se, a liebs Gsicht ond zwei Köpf kloiner wie i. Sicherheitshalber han i sie gfrogt, wie alt sie isch. Twentytwo war die Antwort. Ja klar, ha i denkt, nie em Leba net isch die über zwanzig. So wie die aussieht kannschde froh sei, wenn die scho 16 isch ond koi Gesetzbuch me zwischer de Füß hot. I han zu ihra gsagt, sie soll lieber mit mir uffs Zemmer geha, bevor se womeglich noch ma (andara) Kinderschänder in’d Händ fällt. Die isch dann au glei midganga ond weil mir net glei a Zemmerle griagt hen, hot se scho uff em Flur en dr Wardeschlanga ogfanga, an meim Denger romzomzupfa. War hald no a bissele verschbielt, des Mädle. Uff em Zemmer hot se dann zoigt, daß se au sehr musikalisch isch, denn sie hot wirklich gekonnt uff meiner kloina Zauberflöte romblosa, i glaub, des hot se von dr Neu gelernt. I han des Ganze oifach mit gschlossene Auga genossa, wie a Oper von Mozart. Als i se do drnach a bissele von henda vegla han wella, musst i die Glubscherla zwangsläufig uffmacha ond i han direkt den Kenderpoppo vor mir gseha. Do hot’s bei mir em Kopf en Schlag glassa ond i han bei mir dengt, Du bisch doch koi Kendervegler, her soford uff, elles hot sei Grenz, du geiler Saubär. Do drnoch isch au garnix me ganga ond des han i au dr Joi gsagt. Uff amol kriegt die ganz draurige Auga ond sagt „i am not good working“. Doch han i zu ihra gsagt, du hasch wirklich ganz prima gschafft ond damit du seha duasch, daß i dir net bös bee, koasch no a bissele uff meiner Flöte romblosa ond i werd di deraweil onda a bissele abschlecka. Als i des gsagt han, hot se mi aguckt, als ob i chinesisch schwätza du ond so han i se oifach uff mi glegt ond mit schloza ogfanga. Des hot se dann au glei begriffa und selber au musiziert, bis dr Kerle kotzt hot. Sie selber hot emmer wieder gschdönd „you make me horny“ was wohl heisa hat solla, dass se Hornissa em Vözle gschbiert hot, des war aber blos mei Zonga. Nach oiner Stond han i zahlt ond se wieder bei ihre Erzieherinna abgliefert. Kaum ben i an dr Bar schdanda ond han mei Zonga mit Wasser kühla wella, schleicht schowiddr mei schwarze Daling wie a rallige Katza om mi rom. Heilandssack, gibt’s denn hier koine ande Männer, daß die dauernd uff mi losgeht, an meiner net vorhandana Schönheit kann’s au net glega sei. Blos weil i vor Stonda zu ihr gsagt han, dass i schbäder mit ihra uff’s Zemmer geh hot die mi beim Wort gnomma ond isch mir jetza nemme von dr Seite gwicha. Die oinzige Möglichkeit om widder mei Ruh zu griega war wohl, mei Verschbrecha zu erfülla ond so han i ihr gsagt, wenn du mei Schwänzle zom standa griegsch, no ganga mir zwei uff’s Zemmer. Irgendwann hot sie beschlossa, dass mei Kerle schdeiff genug wär ond so ben i halt hender ihra herdackelt. Uff em Zemmer hot sie sich au weiter elle Mühe geba, aber technisch müsst se doch noch einiges lerna ond i han ihr emmer wieder amol zeiga messa, daß mr en Inhalt von dem Säckle von ma Mann au wie andere rohe Eier behandla muss ond net oifach zudrücka kann, wie mit dr Beiszanga, so daß mr die Engel im Hemmel singa hört. Um mi vor größerem Schada zu bewahra han I halt nach oiner Weile die Intitiaive übernomma ond sie von henda. Des Mädle hot wirklich oins von die schenschde Ärschla, die i jemols gseha han. Wieder war a Stond vorbei ond i om 100 Euro ärmer, also han i beschlossa, noch ebbes zom drenga ond me dann zu schleicha. Inzwischa isch’s jo au scho 3 Uhr nachts gwäh ond Zeit zom Kraft sammla für dr kommende Dag ond die do drmit vrbundene Herausforderunga. Wie i do also so vor mi nodriel, blärrd neber mir uff oimol a glockahelle Stemma los, als ob die net mitgriegt hot, dass es scho midda en der Nacht isch ond normale Leit längschd schlofed. Ich heiß Catty und komm aus der DomRep zwitschert sie, soll ich dir einen blasen? Hübsch, hübsch, denk I aber au wenn Du hier die Top-Maus im ATL wärsch, lieab wie en Engl, blosa kennschd wie an Deifel ond vegla wie an Bronnabutzer, an mi ond an mein Schbargel lass i jetzt koine me ran. Sie hot blos große Auga gmacht ond nix me gsagt, als i dankend abglehnt han. Schbäder em Hotel han i dann au gwußt warom, denn die Catty isch em Römerforum als TOP-A gelischdet. Die Lischde han i mir nämlich mitgnomma. Heut morga isch au no en Dag han i dengt ond ben zufrieda eischlofa. Nach em Frühstück ond 50 Meter Schbaziergang ben i dann am Samstag um 10 Uhr wieder mit meim Dauma uff dr Glogga vom ATL klebt ond om die Zeit kann mr des Schwemmbecka ond des Blubberwännle ganz für sich alloi genießa. Trotz dera früha Stond send au scho a paar Mädla ond Bübla do gwäh, aber wirklich koi Gedränge. So geger elfe hot sich die Halle so langsam gfüllt ond die erschde, die mir wieder uffgfalla isch, war die letschde von dr Nacht, nämlich Catty. Irgenwie hot die mi au glei als der Versager von vor a paar Stond in Erinnerung ghet ond uff a freies Sofa zoga om mi von ihre Qualitäta zu überzeuga. Des Bewerbungsgeschbräch hot dann zwischer meim Kerle ond ihra stattgfonda, ohne daß i mi eigmischt han. Des mündliche hot se dann au mit Bravour beschdanda, denn mei Zipfele hot dauernd of se zoigt, als ob er saga wollt: Di wird mir ond meim Säckle koin Schada zufüga, die hot a Ahnung von dem ons beide gutdud. Uff em Zemmer hat sich des dann au beschdädigt obwohl die Äktschen geschdern mit der Noi noamol a Klasse besser war, aber do war i au no geiler als jetza nach dene diverse Nümmerla. Nach ama Päusle ben i uff dr Suche nach meiner Noi durch die Halle gwandelt ond do drückt mir so a schwarzhorige a Gschbräch nei. Sie däd Gina hoisa ond zeigt mir ihra Zonga. Uff dera Zonga isch a Bebbele befeschdigt gwäh, i glaub mr nennt des Zongapirsing. Bei dem Nama isch mir eigfalla, daß uff dera TOP-A Lischde vom Römerforum au a Gina gschdanda isch ond so han i denkt, warom nett amol zwei TA’s mitanander vergleicha, erscht die Catty, dann die Gina. Leider han i vergessa, daß uf dera Lischde die Gina aus Deutschland kommt, mei Gina hot aber gsagt, sie komm aus Palermo, isch also a Iddackerin gwäh. Macht aber nix, denn blosa hot se wirklich gut kenna ond des Kügele emmer am Schdiel ruff ond ronder war a Gfühl wie Weihnachda ond Oschdern an oim Dag. Inzwischa war’s scho früher Nachmiddag ond i han die Noi emmer no net gseh. Also ben i zu dem Rudel Thai’s pilgert ond han die Joi nach dera Noi gfragt. Sie hot auf englisch gsagt, daß die Noi heut ond morga net do wär ond ob i mit ihra „not contently“ gwäsa wär. Noi, noi Joy han i gsagt, „not your mistake, but you are so sweet, like a little girl and I am like a big bär with a big ranza”. Sie hot dann no gsagt, daß sie scho a fertigs Weible wär ond mir es heit nochamol versucha solldet. I han dann dengt: later, viel viel later ond ben weiterschdiefelt. Inzwischa war i aber so auf di Thai’s fixiert, daß mi die viele bildhübsche Mädla mit ihre perfekte Boddy’s irgenwie nemme angmacht hend. Also ha i gwardet, bis so en Kinderschänder die Joy abgschleppt hat ond ben wieder zu dene Mädla, die mi wie an Magneta ozoga hend. Die kloinschde von dene kloine hot die gröschde Brüschdla ghet ond au sonscht scho wie a ferdigs Weible ausgseha, also wenn scho koi Noi, dann probiera mr die do. Som ischd ihr Name gwäh ond mir hend des Spiegelzimmer im rechda Gang ganz henda rechts griegt. Was dann komma isch, waret außer mir, zwoi Schmusestonda der beschden Sorte. Mir hend ons regelrecht enanander verknotet, wieder vonandander glassa, gvegelt, sie blosa, i gleckt, elle Körperöffnunga erkundet, gschdreichelt, massiert, eigschlofa, uffgwacht, weitergfegelt - oifach schee isch’s gwäh. Die Som hat mir a Gfühl geba wie wenn sie elles für mi däd ond des Geld blos a Nebasach isch. Nach dene zwei Stonda, die rasend schnell vorbei wared, hat die Som dann beim Chines Thaifood für ons bschdelld. Offiziell gibs des wohl net em ATL, nur uff besonderen Wunsch ond des lohnt sich. Qualität, Menge ond der Preis wardet in Ordnung, ond vom Reschd hen sich noch die anderen Thai’s sattgessa. Beim Essa ben i dann mit oim en’s Gschbräch komma. Erscht han i gmoint, des isch en Allgeier aber nochher hot sich rausgschdellt, daß der aus em Kloiwalzertal her isch ond mindeschens oimol em Monat ins Paradies kutschiert. Morgens 450 km hin ond nachts om viere 450 km zurück. Des macht er scho seit 2 Jahr so. Reschbeckt han i gsagt ond mir hend ons gegaseitig Tipps geba weil mir au dr gleiche Gschmack ghet hen. Der hot au scho die Joi gfegelt ond au net glaubt daß die scho 18 isch. Aber ihm war’s egal hot er gsagt, ond wenn er drfür ens Gfängnis hät messa, die hot en so scharf gmacht, wie en Rettich. Mir send dann an die Bar ond als die Daling mit dem schwarza Moschtäpfelärschle zufällig zu ons gschdosa isch, han i se glei dem Rucksackallgeier empfohla, als unschliffenen Diamant in Ausbildung. Der hot sich des net zwoimol saga lassa ond isch mit Daling für a Stond verschwonda. Am Obend hat sich dann des ATL so richdig gfüllt. I ben meischdens en der Nähe der Bar romgflaggt ond han des wilde Treiba beobachdet. Vor mir send a Gruppe Jenseitsbrocka aus ma Fittnesstudio gschdanda ond hend me so zudeckt, daß koi Menschle mi meh gsäha hot. Die Typa hen mi an den Song Cobacabana von dera Münchner Band Erschde allgemeine Verunsicherung erinnert, in dem es heißt: „Wenn er dann die Muskeln auf die Schultern schupft, sieht er aus wie ein aufgeblasner Gugelhupf“ I glaub, die hend sich gegaseitig mee bewundert, als uff die Mädla zu gucka. I han au koin gseha, der für a Äcktschen die Treppa nuffganga isch. Die hend sowiso vor lauter Kraft kaum laufa kenna ond von de Mädla isch au net oine komma ond hat baggert. Arme Kerle han i denkt, soviel Mühe ond für was? I ben hier gefragt, mit meim Schbäzlesfriedhof ond ihr mit eiere perfekte Boddys schdandet domm rom. Als dene dr Geschbrächsstoff ausganga isch, hen se uff oimol au en dr Gegend romgschdiert aber do drbei isch’s au scho blieba. Irgendwann han i dengt, sicher isch sicher. Bevor doch noch so a Anabolikamonschder womeeglich uff die Idee kommt, mit dera kloina Joi a Zwergawerfa zu veranschdalda, brengsch se lieber en Sicherheit. I han se ohne oi Wort oifach am Händle die Drebba nuff zoga. Als endlich a Zemmer frei gworda isch, hat i oifach meine Glubschäugla zugmacht ond des Mädle anderthalb Stonda schaffa lassa. Mit geschlossene Auga hat au elles prima funktioniert, i han se mir oifach a bissele älter vorschdellt ond scho isch’s gflutscht. Als mir wieder nach onda send, wared die Herkulesableger verschwonda, aber mei Exilöschreicher isch an der Bar gschdanda ond hot grinst wie a Honigkuchagaul, als er mi ond mei Winzling (i moin jetza net mein Winzling, do war jo a Handtuch drvor, sondern die Joi) gseha hot. „Na du Phä… ». Weiter isch er net komma. I han ihn ganz freundlich ermahnt: „Halt jo dei bleede Goscha, bleib doch du bei deine Zensies, Du Voralbajodler ond Goisbockrammler. Koi Sorg hot er gsagt, die pack i heit au no, bevor i wieder en mei scheinheilige Welt abtauch. Tatsächlich hot er sich die Joi ond glei au noch a andere Thai gschappt ond isch wie en Gockl mit dene beide die Treppa nuffmarschiert. I han ihn dann nemme gseh ond kann blos hoffa, daß er des überlebt hat. Also Kerle, wenn Du zufällig den Bericht do lesa duasch, no kannsch sicher sei, daß mir beide ons beschdemmt nochamol im ATL begegna werdet, wenn ons net vorher dr Schlag droffa hot. I ben dann noch mit der Som sauniera ganga ond ohne Schminke hot die noch besser ausgseha als vorher. I het se glei nochamol packa kenna, aber blos mit em Kopf. Des andere Körperteil oder besser –glied hot die Schnauze voll ghet obwohl des jo au net älter isch als dr Kopf. Aber am Sonntag kommt jo noch des Finale, also no net hudla. An dr Bar hot mir des au nemme so recht gfalla, weil mir so a Dürre vorschreiba hot wella, wo i sitza soll, weil dr Reschd von der Teke scho saubergmacht war. Moint denn die Schnepfa, i wellt do driber kotza oder was. Aber i han nix gschwätzt, weil i mir den schena Dag net no am End von so oinra versaua lassa wollt, die ausgsäh hot, als ob se dr ganze Dag Zitrona fressa däd. Morgens han i wieder gut gfrühstückt, mein Koffer packt ond des nette Hotel verlassa. Elles em Audole verschdaut ond zum ATL gschbaziert. Jetza hen se me scho ganz freundlich begrüßt, vielleicht au deshalb, weil i mit ma 500er den Eintritt zahlt han. Inzwischa war mir nämlich mei Kloigeld ausganga und i musst die Reserva ogreifa. Beim Betreda der Bar erschdamol en doppelta Expresso geordert ond a freundliches Lächeln von der Bartante gschenkt griegt. Der Sauerampfer von dr Nacht war net do, sonsch wär der Dag glei hee gwäh. Om die Zeit am Sonntag war wirklich net viel los, wahrscheinlich send no elle en dr Kirch gwäh. Blos oin Dreibeiner war mit mir an der Bar gschdanda ond der war so richdig hibbelig. Emmer von oim Fuß uff dr andere ond dauernd uff’s Scheißhaus grennt. I han en dann ogschbrocha ond gfrogt, woher er kommt. Er isch dr Sepp aus Rosenheim hot er gsagt ond des erschde Mol do em ATL. Ond es wär jo en Wahnsinn, so vuil bildsaubre Madeln. Oh verreck han i denkt, viele Mädla? Do wared grad amol 10 sichtbar. Wenn der geschdern Abend gseha hätt, was hier abgeht, hätt der en bleibenda Dachschade erlitta. I han dann versucht, ihn druf vorzubereita, daß bestimmt noch ein paar „Madeln“ erscheina werdet ond der isch emmer nervöser gworda. I han dann zu ihm gsagt: Weisch was Kerle, jetza suchsch dir oine raus, gesch mit dera bumsa ond no bisch glei viel ausgeglichener. Des hot er dann au gmacht ond isch nach oiner Stond wiederkomma, mit ma hochzufriedana Gsichtsausdruck. Er hot mr dann elles klitzekloi erzählt ond no wollt er wieder hoimfahra. I han zu em gsagt: So bleed kann doch oiner alloi net sei, do fahrsch 500 Kilometer, zahlsch 60 Euro Eintritt ond no schiebsch blos eu Nümmerle. Wella däd er scho, hat er gseit, aber kenne däd er nemme. Do hat er mir so leid do ond i han em au a Tablettle verabreicht. Des war en großer Fehler von mir, denn der isch dann dr ganze Dag am vegla gwäh ond emmer wenn i en drzwischanei amol gseha han, hat er sich bedangt. Das er mir net au no meine Füß gküsst hot war au grad elles. I selber han den Morga wieder mit einer TOP-A aus dem Lischdle vom Römerforum ogfanga. Simone hot se gheisa ond aus dr Tschechei isch se gwäh. A schnuckelige Blonde mit ama Traumbody. I han se au garnet uff em Sofa angeteschdet, des war mei erschder Fehler. Dr zwoide Fehler war, daß i mir ihra en des Hüttle neber dem Wirlpool ganga ben. Nadierlich han i mir wieder mein Meckel an dem Balga noghaua, grad so als ob des bei mir scho zom Vorschbiel ghera däd. Die Äkschen war a totale Pleite. Des Mädle hot a ganz misserable Leischdong boda. Lasch des bleiba, jo net ofassa, als ob i die Kräze hett. Am Schluß han i selber fertiggwixt ond die 50 Euro wäred eigentlich mir zugschdanda, weil i au des ganze Gschäft ghet han. Nach dem Reinfall ben i erschdamol sauniera ganga ond dann en die Badwanna mit dem Blubb. Wie i do so drenna glega ben ond me emmer no über den Flopp ond mei schenes Geld gärgert han, isch uffamol die Som zu mir en des Wännele gschdiega ond hot ogfanga erschd mi ond dann moin Kloina zu schdreichla. Mei Ärger isch schneller verfloga als er komma isch ond scho wared mir wieder Richdong Schbiegelzimmer onderwegs. Des war dann wieder a Kuschelschdond erschder Sahne ond i han garnix macha messa, des hot elles mei goldig’s Thai-Schafferle gmacht ond i war wieder mit dera Welt zfrieda gwäh. Achso, bevor i’s vergess, als i mit der Som die Treppa zom Paradies hochgschdiefelt ben, isch mir so en echt alder Dackel mit oiner ganz jonga Schwarza fascht entgegagfalla. Der hot kaum noch kraucha kenna aber’s vegla good halt wohl au no mit kaputte Haxa. I han des Urgeschdein nochher em Omkleideraum troffa, als er grad omasonscht versucht hot, sich die Socka ozuzieha. I han en gfrogt, wie ald er eigentlich isch ond ob’s no klappt mit em Schwänzle. Do sagt der zu mir: „Junger Mann (i kennt au scho Oba sei), junger Mann, machen Sie sich nur keine Sorgen um mich. Ich bin 79 Jahre alt und komme alle 2 Wochen hierher, seit meine Frau gestorben ist und bisher hat sich noch keine beklagt“. Reschbekt han i gsagt, jetzt han i mei Vorbild gfonda. Der verreckt beschdemt net elendig em Aldersheim, sondern beim Koitus Interruptus. Inwischa war es scho schbäder Nochmiddag ond i han beschlossa, noch die Eröffnung vom Büffet abzuwarte, ebes zu schbachdla ond dann zu meim Hotel zu kutschiera um mi auf mei Schulung am näxschda Morga vorzubereida. Sitz i also so alloi an dr Bar ond ward ond ward, ond denk an nix Böses, kommet do net zwoi total Uffdrehte ond misched die paar Mannsleit, die alloinig auf de Sofas romgflagt send gewaldig uff. Sie dädet oin sucha, der mit ehne en Dreier macha däd, sie seied so geil ond so wieder ond so weider. Die Dreibeiner hend sich elle duckt vor soviel Energie uff oimol. Bloß i Grasdackel han jo mei bleede Gosch wieder net halda kenna ond han die beide beim Zrückkomma opflaumt, ob se mi eigentlich mit Fleiß überseha hend. Kaum han i des gsagt ghet, hend die boide mi uff des Sofale hender dr Bar zerrt, mi en ihre Mitte gnomma, des Handüchle weggrissa ond oine lenks ond die andere rechts mir dr Zonga am meim Flötle hoch ond ronder gschlecklt. Dene Kerle an d’r Bar send schier d Auga rausgfalla vor lauder glotza. I han des irgendwie genossa, obwohl i eigenlich ne so gern en dr Öffentlichkeit mit ama offena Hosalada gseha werda will. Des oine Mädle hot emmer Sau zu mir gsagt, des war die Juliane aus Kroatien, drbei ben i doch blos so dogsessa ond han genossa. Die andere hot garnix gsagt, blos saugut ausgseha, des war die Susanne aus Ungarn über Kanada. Do han i dengt, die wo Sau zu mir gsagt hot, dera vegle jetza die Schdemmbänder zu Brei, daß se ihra freche Gosch nemme uffmacht ond die hübsche Susi brauch i zom en Ständer griega wega dr Optik. Also ab em Geleitzug nach oba ond a broides Bett gsucht. Die zwoi hend mi dann gfrogt, wie lang i denn macha weld ond i han nix bessers gwisst als zu saga: Jetza fanga mr erschd amol an, Feierobend wird’s dann von alloinig. Do sagt die oine schowidder Sau zu mir, der schwarze Deifel. Ward blos han i denkt, i han zwar koi Eberbächer Schdandheizung aber wenn du moinsch i ben en Eber, no lass i jetza mol die Sau raus und heiz dir mit meim Ständer ei, das de moinsch Du bisch en Afrika ond wirsch voma Gorilla döpfelt. So han i denkt, komma isch des aber ganz anders. Die zwoi hend nämlich erschdamol a Lesbonummer abzoga, dass es mir ganz heis gworda isch. I han me dann nach oiner Weile mol vorsichdig en Erinnerung brocht. Äh i will eich jo net en eirem Glück schdeera, i kann jo au wiedr ganga ond eich aloi lassa. Des hend se dann doch net wella ond hend mi en ihra Nummer mit eibaut. Erschd han i die Susi gleckt ond dann die Julia, dann han i die Susi von henda gvegelt ond die Susi hot deraweil die Julia gleckt, bis die komma isch. So isch des ziemlich chaotisch hin und her, dronder ond drüber ganga, bis sich die Julia mit ihrer nassa Muschi en meim Gsicht feschdgsaugt hat, daß i kaum no Luft griegt han. Sodele han i denkt, jetza schlotz i dir dr Kitzler weg, bis de die Engel em Hemmel senga hersch, du verdorbene Schnalla du. I han dann gsaugt, gschlotzt, bissa ond mein Zonga en dem Vözle kreisa lassa wie noch nie en meim Leba. Mei Zoigefenger war au scho en ihrem Arschlöchle drenna und i han bohrt ond bohrt. Die Susi hot deraweil uff meim Kloina a privates Rodeo veroschdaldet ond hot sich net abwerfa lassa. Als die Julia nach oiner halba Stond emmer no uff meim Gsicht gsessa isch ond no emmer meh wella ond emmer stärker drückt hot, hot mir mei Nosa ond mei Zonga wehdo. Des schlemschde aber war daß i gmerkt han, daß sich so langsam mei provisorisch befeschdigte Brücke en dera obera Zahreihe lösa kennt ond i wollt oifach net riskiera, daß die Julia des deure Schdick en sich neisaugt. Wie hättsch au des ema Zahnklempner erklära solla. Also han i me bedangt bei dene beide für die neie Erfahrunga ond hand a weitere Erfahrung noch drzu griegt, aber net für omasonschd, em Gegadoil. Zwei Fraua, oi Stond däd 200 Euro macha. Als i dann jeder hondert end Hand druckt han, sagt die Julia.: Für jede 200 ond hot was von Lesboshow schwätzt. I han no dengt, solsch de beschwera ond han’s no doch bleibalassa. Scheissegal, irgenwie war des des au wert, irgenwie scho. I han dann am Büffetle versucht, die drei Dag Eintritt im ATL zu kombensiera ond han drei Porziona en me neigschaufelt. Zom Schluß han i me no von dera Thai-Fraktion verabschiedet ond ben zu meim Audole gschlurft. Die Fahrt zom Hotel bei Köln habe dann em Halbschlof absolviert. Jetzt war für mi en Dag Erholung nödig ond wo erholt mr sich am Beschda? Richdig, beim Schaffa. Deraweil des aber a Schulung für 10 hübsche Buchhaldungsmäusla war, ben i von meim Tripp ellaweil net so recht ronderkomma. Emmerhin han i koine gfrogt, was a Stonda koschdet. Am nägschda Dag gega Middag hat dann koine me was von mir wissa wella. Als i so bei Giesen Richdong Hoimat onderwegs war, han i bei mir denkt, warom net nochamol gschwend em ATL vorbeifahra ond quasi dort a Abschdecherle macha, vielleicht kansch no ebbes lerna. I han me scho faschd entschieda ghet, do klingelt mei Telefon ond dr Wolf em Schofspelz war dranna. Wo i denn wär ond ob i net Luschd hett, in die OASE zu komma, deraweil sich do an dem Dag die Elite der Römer dreffa däd. I han kurz überlegt, deraweil i ond mei Kloiner scho auf des ATL oigschdemmd wared, aber die Schoosa, elle die Erfahrungsbolza aus dem Römerforumle zu treffa, kommt beschdemmt net so schnell wieder. I han dr Wolfl no gschwend gfrogt, ob mr en dr OASE au mit Kreditkarte zahla kann, deraweil mei Bargeldreservoir scho ziemlich erschöpft war. Er hot gsagt, des bissle, was i nach drei Dag ATL no braucha dät, kennt er mir au no borga. Des isch halt en Kumbl. Also han i mei Zielführungsgerätle neu programmiert. Erschd „Pizzeria da Guido“ in Obererlenbach hoimgsucht ond dann mein Euro uff dem Parkplatz von dr OASE abdruckt. Beim Omzieha en dr Omkleide han i no denkt, heit am Faschingsdienschdag het mr sich jo au a bissele vrkloida kenna. Zom Beischbiel ondarom a baar Auga ond a Goscha. Dr Kloine hett mr jo als Nosa mit eibaua kenna. Am Schließfach isch dann mir em Rücka zu mir so en Neuankömmling romglongert, do han i denkt, des lange Elend kennsch doch. Was folgte war a typisch schwäbische Bergrüssung, die des Paradoxum schon in sich traga duad „Ja Kerle, lebsch Du au no“. Sei erschder Satz war typisch schwäbisch. „Hasch gheert, heit gibt’s a Büffetle“. Gottseidank aber erschd am Obend, sonschd hett i me jetza weger dera Pizza saumäßig gärgert. Mir zwoi send dann erschdamol en die Sauna ond dann en des außerhäusige Wirlpool-le gsessa. Bevor mir vollends uffgweicht wared hen mr beschlossa, a Nümmele zu schieba, aber net mitander, sondern getrennt, jeder für sich mit ma hübscha Mädle. I han leider bei dr Auswahl die Arschkart zoga, in Form von dera Kimberley aus Persien. Vor dera isch oin Dag vorher im Römerforum exdra gwarnd worda, aber do war i jo onderwegs ond han’s deswega net glesa. Die lässt sich am beschda mit so manchem Produkt von Microsoft vergleicha. Schbizamäßige Oberfläche, aber wenn de uff dr falsche Knopf drücksch oder zu arg en die Tiefe gehsch, no schdürtsch dauernd ab ond nix geht mehr. Bei dr Kimberly war des au so. Bildhübsch ond erschd scheißfreindlich ond kaum em Kinole die erschde Blasattacka vorbei, hot se blos no mit dr Hand weitergwixt. I selber han au bloß dono langa dürfa, wo’s koin bsondara Schbass macht. Als die Krampfhenna sich dann au no beschwert hot, daß ihra ihra Hand wehdodäd han i gsagt: Ja Schdurgert, no blos hald mit deiner Goscha weider. Des hot se dann au so schlecht ond kurz gmacht, daß i die Sacha halt selber en die Hand gnomma ond zom Ende brocht han. Wieder fuffzig Euro verplempert han i mir denkt ond han aus Rache an dem Dag jedem der’s höra wollt oder net höra wollt vor dera do gwarnt. Beim anschließenda Entspanna em Schwemmbädle isch mir a Szene von der Film vom kloina Arschloch oigfalla, den i am Sonntag Obend en meim Hotel gseha han. Do hot en sei Mudder gwarnt, daß mr vom Wixa schlechde Auga griegt ond als se em Park schbaziera ganga send, hend se oin mit weisem Stock ond oiner gelba Armbinde mit drei schwarze Punkt gseha. Do hot des kloine Arschloch gsagt „Reschbeckt, der hot des voll durchzoga“. I glaub, i muss au uffbassa, schließlich han i scho faschd zehn Dioptriea. Nach oiner Weile send dann zwei Großereignisse uff oimol eidroffa. Des Büffet isch uffbaut worde ond die Römerelite isch eigetroffa. Koi Fanfare isch ertönt, schdill ond hoimlich send se eigesickert. Send oigentlich elles ganz normale Menscha, mit dene mr sich prima onderhalda kann ond koine Zombies. Mei Kumpl aus Schdurgert hot inzwischa gfressa wie en Scheunadrescher, mendeschdens fünf Mol isch der zom Büffet ganga ond i han scho dengt, der rennt bloß dauernd om sich von dera hüscha Maus hinter dem Tresa koschdalos bediena zu lassa. Die Kollgega hend mir au den oina oder andara Typ geba, aber für mein Gschmack war oifach nix drbei. So ogfähr om Mitternacht isch dann doch no elles guad worda. Kloi ond handlich, kurzes blondes Paschaköpfle ond a herzliches Lacha. Dr Dag über hasch des Engele kaum zu Gsicht kriegt, weil se schdändig dauerbelegt war. Dr Wolfl hot zu mir gsagt, des isch die Stella ond a ganz a Liebe, bei dera kansch garnix falschmacha, bloß süchdig kannsch werda. Sie hot dann an dr Schdanga danzt, en ma Kloidle mit onda nix ond no han i gwisst, die noch ond dann isch Schluß mit meim Lotterleba. Kaum war se ferdig mit danza, hot se mir dr Wolfl faschd uff dr Schoß gsetzt. Mir send dann en a scheenes Zemmerle schdiefelt (Stella ond I, net dr Wolfl ond I) ond i ben nach über zwoi Stond ohne Worte wieder rausgschwebt, so ogfähr en halba Meter überm Boda. Dr Wolfl stand an dr Bar ond hat über elle Bagga grinst. I han mi bei ihm herzlich bedankt für den Tipp ond dem Goldschätzle elles Geld geba, des i no em Beutel ghet han, i glaub es wared 250 Euro. Wie i hoimkomma be wois i nemme so genau, denn in Gedanga han i die paar schenschde Dag en meim Leba nochamol an mir vorbeizieha lassa. Jetza hoists erschdamol schaffa ond schbara ond ausschloofa. I hoff, daß i eich net zu arg glanggweilt han, mit meim Berichtle aber des han i mir von meiner Sela schreiba messa ond konnts net oifach für mi bhalda. P.S. Sodele Walder von dr Veegelweide, jetza kannsch wieder übersetza, wann de willsch. :wink
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx gruss vom hessenbub ________________________________________________ ----------------------------------------------------------------------------- ich habe mal die "Smileys" entfernt. Das war mir zuviel des "Guten"! Wenn Du kein schwäbisch verstehst, ist das kein Problem. Wenn Du kein schwäbisch lesen möchtest, ist es noch viel weniger ein Problem, dann lies es doch einfach nicht. jedenfalls berechtigt es Dich nicht zu solch einem Kommentar, noch dazu da Du ja nur drei Zeilen gelesen haben willst. Vielleicht schreibste doch einfach mal solch einen ausführlichen Bericht in hessisch? Das wär die bessere Antwort an einen Schwaben :wink2 Wolfl
@Zauberflöte Cooler Bericht von einem heissem Wochenende - ich kann zwar nicht im Dialekt antowrten, habe mich aber köstlich amüsiert. @hessenbub Die Pöpelei ist wohl total daneben - raff ich nicht!! Oder habe ich da Smilies falsch gelesen? Ne, sag ich nix mehr dazu....:nono Grüsse Tribun
"ond drbei dengt, wie schee doch des Leba sei kann, wie gut’s mir geht ond iberhaupt" Das hab ich auch gedacht als ich Deinen Bericht gelesen habe.:groehl "I werd eich desmol so richdig zuscheißa mit meine Erlebnisse, daß ihr von mir nie wieder ebbes lesa welled." Kannst Du vergessen, Du mußt weiter posten!:row Gruß Kongojoe
grmpf,... sach ma, hast du sie noch alle ? ich habe beim letzten bericht schon das essen vergessen und mein magen knurrte wie blöde. nu haben wir schon wieder 20:41 und ich wollen doch vonr ner stunde was essen. wenn du so weitermachst, erlebe ich ne diät während dem berichte lesen. jedenfalls wieder ein absolutes highlight für uns, gerne wieder. @hessenbub zu soviel ignoranz sage ich besser nix mehr.
Mann, Buuns, Eehr seid joh wägglisch naiv. isch habb mer de Text nedd angetan, awwer jeder der lese kann waas joh wie s zu mache is. unn de andere gehört die Lizenz entzoge. Der Text ansisch scheint awwer doch irgendwie nedd geschriebe zu sein. Die Frage is werrer mol, ob der Berischt escht is?? Trotzdem grüßt Aisch
Gibts eigentlich einen Preis für den besten Bericht im Forum?! Zauberflöte, ich habe Tränen gelacht! Seeehr originell! Kudos!
mein gott war das lang - aber jede zeile hat sich gelohnt zu lesen (auch wenn´s mühsam war ;-) hier, und an anderen stellen musste ich laut loslachen! wirst wohl nicht um weitere Berichte drum rum kommen BAN
Gnadenlos guter Bericht. Danke. Unglaublich. Wer mehr als die ersten Zeilen liest, spart sich den Eintritt ins Atl. @Zauberflöte: Komm mal in die rauheren Gefilde des römischen Reiches (Bayern ist gemeint), den Bericht schreiben wir im Dialekt (Süd) zusammen. Quakerix P.S. Bitte weitere Berichte. :groehl
Ich kann zwar kein Schwäbisch und bei manchen Worten hatte ich so meine Schwierigkeiten. Aber etwas Besseres und Lustigeres habe ich noch in keinem Forum gelesen. Grandios! Stewe46
An alle Hessenbuben und sonstige Nichtschwäbischversteher: Es gibt hier noch einen weiteren Bericht von Zauberflöte. Den Thread hat Wolfl unter dem Titel "schwäbische Sprachlektion...," eröffnet. Am Besten "Zauberflöte" in die Suchfunktion eingeben. Darin findet Ihr auch einen Link von Genesis zu BW7 samt Übersetzung von mir. Diese Mühe werde ich mir allerdings nicht nochmal machen, sonst schreibe ich mir dabei noch einen Wolf an die Finger. Wer´s nicht lesen kann, hat leider Pech gehabt. Ansonsten kann ich Euch versichern, dass Zauberflöte durchaus auch Hochdeutsch schreiben kann, aber das ist schließlich keine Kunst. @hessenbub: Denn arma Kerle so fertigz´macha, bloß weil du koi Schwäbisch kosch, fend i fei ibrhaubd ed en Ordnung, abr do kosch du schließlich nix drfir, also semmr mol ed so bhääb. Mit BW7 liegst du allerdings richtig. @laursone: Darauf, dass der Bericht echt ist, verwette ich meine Eier. Du kannst natürlich auch gern Wolfl fragen, der kennt Zauberflöte persönlich und wird dir die Glaubwürdigkeit des Berichterstatters sicher gerne bestätigen. Gruß Walter vdV
Super Bericht, Zauberflöte! quote: -------------------------------------------------------------------------------- Original geschrieben von Zauberflöte Schbizamäßige Oberfläche, aber wenn de uff dr falsche Knopf drücksch oder zu arg en die Tiefe gehsch, no schdürtsch dauernd ab ond nix geht mehr. -------------------------------------------------------------------------------- ...den Satz sollte man in eine Tafel meiseln und am Parkplatz der Oase aufstellen! ajax69 in Vorfreude auf Kimberley - aber nur die Oberfläche abscannen, keine Knöpfe drücken!:groehl PS.: @zauberflöte ...in Bezug auf Daling und ihre Herkunft: Unentschieden 2:2! 2 X Haiti und 2 X Tahiti - wobei ich eher auf Haiti tippe. Die Mädels aus der Südsee (habe mal eine tolle Show mit knapp 20 Mädels gesehen) sehen doch ein klein wenig anders aus! Werde nächstesmal nochmals ganz genau fragen...
Bin zwar koin Schwob aber wen i zeid häb versuch i eich des mol zu ibersetza. kann abber a weile gonga.
Daling kommt von der Insel Hispaniola, ich meine aus Port-au-Prince, bin mir aber nicht ganz sicher. Unabhängig davon ganz sicher eine Empfehlung!
Jungtierchen Original geschrieben von AtlantiX......................... Für mich sind Darling und Jennifer die Jungstars im Ficktempel schlechthin. Frage: Wann sind denn die Jungstars vor Ort ?